onsdag 26 oktober 2011

tror att vi hade otursdag här hemma igår för när jag och Millie gjorde oss redo för att hämta Ebba på dagis så ringde en av Ebbas fröknar. Hon ville berätta att Ebba blivit slagen i huvudet med en planka. Hm Hon hade en stor bula i pannan men plåster hjälper mot det mesta=) När vi kom hem var det i stort sett bara att vända i dörren och åka och jobba=( Jobbet dödar mig! Jag orkar knappt andas för att jag tycker att det är så jobbigt. Måste ta tag i och ringa lite jobbiga samtal för jag kommer inte stå ut så mycket längre till.

I morse var det lika svårt som vanligt att komma upp men det är bara att göra det. Promenad till dagis och Ebba kom igång och lekte innan vi ens han gå så det var najs. På vägen hem handlade jag lite saker som fattade för kvällens middag. Millie somnade när vi kom hem så då passade jag på att göra middagen och städa lite. Nu ska jag upp och hänga tvätten innan lillan vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar