torsdag 2 januari 2014

Sjuk start!

Japp vi är fortfarande sjuka! Inatt har jag inte sovit många timmar! Först kunde jag inte sov och vid 1 började Ebba gråta, hon hade jätte ont i ena örat. Vid 2 somnade hon men då vaknade Millie och behövde kissa, lagom till att hon somnat vaknade Nikki. Vid 3 somnade jag och sen var det vaket till och från hela natten. Inte många timmar sovande men det är bara att gå upp och sätta igång busandet. Ebba hon tog sovmorgon och vid halv 10 var jag tvungen att väcka henne. Dagen har varit bra, busig i korta stunder men massa vilande då dom inte orkar hålla igång några längre stunder.

Hoppas på att få sova i natt då jag känner att jag verkligen behöver det! Ska försöka sätta mig och skriva ihop lite om det gångna året, vad jag mins starkast. Men det inlägget får bli ikväll när tjejerna sover och mannen är på träning.

Har idag hitta ett träningssätt som jag tror kommer passa mig bra, en gång i veckan ska jag träna handboll med dom andra dagarna får det bli hemmaträning. Har tagit förebilder och hoppas på att komma till ett par deltidsbilder som jag kan vara nöjd med. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar