tisdag 28 januari 2014

Sjukt jobbig start!!!

Nu borde vardagen vara igång och alla tre tjejerna borde vara på dagis. MEN vi är hemma och är sjuka. Den 14/1 började jag skola in lillan den 21/1 lämnade jag henne själv för första gången på dagis och det gick jätte bra. Jag skulle börjat jobba den 23/1 men så blev det inte, vi har varit hemma med ett eller alla barnen. Lillan har dragit på sig ögoninflammation som vägrar ge sig och igår kräktes Millie. Kul start på det här jävla skit året!!!! Vi skulle ju äntligen få ett bra år!!! Nu hoppas jag att jag kan lämna alla tjejer på dagis på torsdag och att jag får jobba då. Jag vill komma igång nu, få alla bra rutiner so min kropp bara skriker efter, få röra lite på mig så jag kan bi av med ALLA extra kilon jag har och mår dålig över! Jag blir dum i huvudet av att bara vara hemma hela tiden! Jag vill så jävla mycket men allt blir bara piss!! 

Har super höga förväntningar på nästa vecka men det kommer säkert skita sig med allt då också precis som allt redan gjort sen en tid tillbaka. Vi kanske kan få ett bra 2015 istället, vi satsar på det för jag vill inte bli mer besviken på att allt vi ser fram emot eller allt positivt so bara raderas bort eller inte alls blir om vi vill.

Det om är så fruktansvärt skönt i allt det här jobbiga är att jag har min underbara familj!!! Vad skulle jag gjort utan er? Min älskade M och våra tre helt underbara barn, som vissa dagar gör mig gråhårig men det hör till! Älskar er mer än ni någonsin kan förstå!!! Sen att vissa man trodde fanns en nära visat sig var så långt bort är också en sjukt jobbig sak att handtrea just nu. Men är man sjukt självupptagna och själviska så kan man få vara det men jag orkar inte vara där och bli utsatt och upprörd över det!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar