fredag 11 april 2014

Veckorna flyger fram, och jag hinner knappt med hälften av allt som jag vill göra. Tvätthögen växer, dammråttorna dansar runt i hela huset "tomten" ser ut som skit och träningen uteblir helt för min del! Pluggandet går ok men känner panik över att jag har fullt upp med jobb nu i tre veckor, en kurs ska avslutas och en annan börjar.

Idag är vi hemma och försöker slippa bli magsjuka, både på jobbet och på tjejernas förskolor går det magsjuka se vi får se hur tur vi har. Att plugga med tre galenpannor hemma är inte lätt och att dessutom ha ont i magen gör det inte lättare. Städa och tvätta ska jag försöka hinna med också. Känns sådär att ha sån press på att saker ska göras när man är hemma och är sjuk. Men gör inte jag dom så blir dom inte gjorda.

Nä nu blir det bara negativt så nu lägger jag ner för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar