söndag 24 augusti 2014

Hösten är här?

Jag har inte skrivit här på såå länge och jag har inte saknat det ett dugg, fören nu. För nån vecka sedan tappade jag min telefon i golvet och skärmen gick sönder i ena hörnet. Nu går det inte att lägga upp bilder på Instagram och jag blir galen av att inte spara minnen av vad vi gör och vad jag tänker. Testar att skriva här igen så får vi se om jag fortsätter när telefonen är fixad eller om suget försvinner igen.

Den här sommaren har varit en sjukt jobbig sådan, jag har jobbat 100% hela sommaren. Jag är jätte glad att jag har ett jobb men det känns som en hel sommar är borta utan någon som helst uppladdning inför hösten. Som tur är har tjejerna varit hemma i fem veckor vilket är skönt att veta nu när vi är igång med skola och dagis igen. Vi har varit iväg på småutflykter och försökt ta vara på dom få lediga dagar vi haft tillsammans. Jag trodde länge att mitt slit hela sommaren inte skulle leda till något alls vilket knäckte mig lite, jag kände verkligen att jag slösat bort en hel sommar. Nu ser det ut som att jag kommer ha en riktigt bra höst med jobb, skola och mina underbara små.

Så nu är vi igång och jag hoppas att jag kan komma in och skriva lite varje dag.. Bilder kommer det också bli med bara en kortare text.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar