måndag 24 februari 2014

Snabbt tillfrisknande

Idag har det varit en tuff dag så här långt. M är på jobbet och tjejerna är pigga som tusan, själv har jag känt mig helt död idag. Nu är äntligen M på väg hem och jag längtar ihjäl mig! Inte bara för att få lite avlastning utan för att jag hatar att vara utan honom. Jag måste börja bli bättre på att visa att han betyder så mycket även nr jag är med honom.

Morgonen började med att jag var tvungen att ringa runt till halva Sverige kändes det som. Lite överdrivet men att ringa till två förskolor för att sjukanmäla tjejerna och sen två för att sjukanmäla mig var jobbigt kl 0630 när man mår skit!

Tjejerna har haft ful fart idag vilket är underbart men när mamman har en energinivå som är slut innan vi ens kommit ur sängen krockar det lite. Om dom är så här pigga i morgon blir det lekparken en stund allt för att orka med själv. Fast lekparken brukar innebära mer jobb men det fr det vara värt. Kattbajs på allt eller hala sandlådan i skorna brukar komma som ett brev på posten när tjejerna varit där...

Nu kommer han äntligen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar