söndag 23 februari 2014

Vardagen är här

Ja nu har jag jobbat några hela veckor och det känns både bra och sjukt jobbigt. Tjejerna har haft långa dagar vilket inte alls var meningen men jag måste jobba och jag måste tacka ja till allt jag får. I början av lillans dagistid var vi sjuka en hel del men nu har det gått bra, tills i natt. Ebba har kräkts en massa gånger och dom andra tjejerna är inte heller helt hundra. M är på handboll i Piteå eller något liknande vilket kom sjukt olägligt. Jag mår inte helt hundra, har flera gånger fått sprungit till toan men har lyckats hålla allt inom mig. Nu längtar vi efter M mer än någonsin! Dagen blev inte alls som den skulle, vi var bjudna på 2 års kalas idag men det fick vi snabbt ställa in.

Ska jobba i morgon men det måste ställas in vilket känns jätte tråkigt! Jag hoppas på att vi kan bli friska snabbt nu och att tjejerna kan gå till dagis på onsdag. Hatar att vara sjuk och det som är snäppet värre är ju att se tjejerna må pyton! HATAR DET!!!

Så synd att den här helgen slutade såhär eftersom gårdagen var så bra! Ebba hade kompis här och vi hade en riktigt toppendag som avslutades med middag hemma hos mamma och pappa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar